Michal je spoluzakladateľom SUXA a pracuje najmä na témach zákazníckeho zážitku v e-governmente a Customer Experience managementu vo firmách. Pred 13 rokmi spoluzaložil agentúru Lighting Beetle*. Dnes viac ako 70 dizajnérov v LB* tvorí Customer Experience pre veľké zahraničné spoločnosti s focusom na pridanú hodnotu pre biznis. Michal je členom predsedníctva ITAS, členom Slovensko.digital a organizátorom Experience Conference.
blazej(at)suxa.skMartina nam v rokoch 2017-2020 pomahala s organizovanim vzdelavacich workshopov, ux eventov ako WUD. Aktualne ma ako tajomnicka zdruzenia na starosti administrativu a financie Slovenskej UX asociacie. Ako event manager spolupracovala na Experience Conference 2017 a 2018. Od roku 2018 pracuje v Lighting Beeetle ako Executive assistance.
uradnickova(at)suxa.skMiška je dizajnérka a v súčasnosti pracuje ako konzultantka a koučka. Zameriava sa najmä na rozvoj dizajnových lídrov, koučuje dizajnové a produktové tímy a pomáha organizáciám zlepšovať používateľský zážitok ich produktov a služieb. V minulosti pracovala ako UX dizajnérka a výskumníčka na projektoch v Lighting Beetle a viedla dizajnový tím v Sygicu. Taktiež spoluzaložila Slovenskú User Experience Asociáciu, pretože verí, že dizajn je téma, ktorú má zmysel podporovať a vzdelávať v nej.
kociova(at)suxa.skMartin sa internetu a webom venuje profesionálne od roku 1996. Je spoluzakladateľom webovej agentúry ui42 a Profesie. Bavia ho internetové technológie a snaží sa, aby ľuďom pomáhali. UX a použiteľnosti sa intenzívne venuje od roku 2008. Rozbehol World usability day na Slovensku a je spoluzakladateľom SUXA. Prednáša a vedie bakalárske práce na FIIT STU a FMFI UK. Zberá UX faily.
KRUPA(at)suxa.skAlenka objavila UX počas písania svojej dizertačnej práce na Fakulte informatiky a informačných technológií Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Po obhájení prace v roku 2011 ostala na fakulte skúmať a aj učiť, okrem iného aj UX. V čase vzniku Slovenskej User Experience Asociácie (SUXA) v roku 2017 sa stala jej spoluzakladateľkou - zastupovala akademickú sféru. Po 6 rokoch na materskej sa do SUXY opäť vrátila a chce pre SUXU získať rôzne oprávnenia a licencie (napríklad aj akreditáciu kurzu), ktoré umožnia SUXE efektívnejšie fungovať.
martonova(at)suxa.skEduard je výskumník a učiteľ na Fakulte informatiky a informačných technológií STU v Bratislave, a je tiež zakladateľom a CTO vo firme UXtweak. Od roku 1998 je posadnutý Webom a webovými technológiami. Zaoberá sa modelovaním správania používateľov, personalizáciou a skúmaním interakcie človeka so softvérom metódami umelej inteligencie. Od roku 2014 navrhuje a realizuje používateľské štúdie v Prvom výskumnom centre používateľského zážitku na Slovensku (UXI).
KURIC(at)suxa.skLukáš s UX začínal v online marketingovej agentúre Basta digital, no už po pár mesiacoch prešiel do spoločnosti Profesia, kde pôsobil ako produktový dizajnér. Aktuálne pracuje vo firme Lighting Beetle. Lukáš dizajnu nemá dosť a vo svojom voľnom čase organizoval Sketch meetupy, pomáha pri ByDesign Conference, rozbehol s kamošmi Design Sprint a aktívne rozbieha ďalšie projekty.
misko(at)suxa.skTomáš sa v roku 2015 rozhodol povýšiť svoju dizajnérsku kariéru a naplno sa vrhol do sveta UX. Od prvých návrhov webu cez aplikácie pre energetické trhy až po korporátne podnikové systémy, prešlo jeho rukami množstvo zaujímavých projektov. Tomáš uznáva silu komunity a snaží sa ju aktívne podporiť rôznymi aktivitami, podujatiami či mentoringom. Najčastejšie ho môžete vidieť na UX fóre, lezeckej stene či v prírode.
Taja si v minulosti vyskúšal dizajnérske aj výskumnícke role, ako na Slovensku, tak aj v zahraničí. Aktuálne sa špecializuje na prieskum, analýzu problémov a optimalizáciu riešení. Pracuje a konzultuje projekty v súkromnej aj verejnej sfére, organizuje pravideľné stretnutia a konferencie odborníkov, pomáha s dobrovoľníckimi projektami, ktoré suplujú nedostatočné štátne riešenia.
Ľubica sa celý život venuje komunikácii. Po štúdiu mediálnej tvorby a práci v médiách sa rozhodla svoje skúsenosti odovzdávať ďalej v školskom prostredí. Na strednej Škole umeleckého priemyslu v Košiciach založila odbor dizajn digitálnych aplikácií, kde sa študenti vzdelávajú v oblasti UX a UI dizajnu. Vďaka spolupráci s odborníkmi z praxe sa nie len žiaci, ale aj učitelia môžu vzdelávať v aktuálnych dizajnérskych trendoch a v používaní nástrojov potrebných pre prácu UX/UI dizajnéra. Ľubica je spoluzakladateľkou Občianskeho združenia UX / Košice a okrem pedagogickej činnosti sa profesne venuje UX researchu a copywritingu.
Peťo začal svoju profesionálnu kariéru ako dizajnér v roku 2012 vo fínskej firme Digitalist. Neskôr pracoval v spoločnosti GlobalLogic Slovakia ako Lead dizajnér, kde sa 7 rokov podieľal na vytváraní dizajnových riešení pre medzinárodných klientov. Od roku 2021 je súčasťou dizajnového tímu v Tatra banke. Verí, že jednoduchosť je kľúčom k dobrému dizajnu. V metropole východu založil košickú UX komunitu, vďaka ktorej chce vytvárať lepšie podmienky pre UX dizajnérov a vštepovať metódy User Experience žiakom už na základných a stredných školách.
Lukáš je produktový dizajnér a konzultant s viac než dekádou praktických skúseností v oblasti návrhu digitálnych produktov, e-commerce riešení a marketingovej komunikácie. V posledných 5 rokoch sa zameriava na UX a vytváranie riešení založených na dátach a správaní používateľov. Má skúsenosti s prácou na projektoch pre technologické firmy a banky. V súčasnosti sa venuje návrhu SaaS produktu Luigi's Box™. Okrem svojej práce sa Lukáš aktívne zapája do neziskových projektov a podieľa sa na iniciatíve Humans of UX a organizovaní UX konferencie World Usability Day na Slovensku.
Feri už viac ako 16 rokov pracuje v oblasti dizajnu digitálnych projektov. Posledných 5 rokov vedie v spoločnosti Lighting Beetle tím UX dizajnérov, s ktorým sa venuje aj projektom v štátnej správe, kde sa spoločne snažia presadzovať user centric pohľad pri tvorbe služieb pre občanov. Spolupodieľal sa aj na tvorbe Jednotného dizajn manuálu elektronických služieb ID-SK, ktorý má za cieľ zjednotiť používateľské rozhrania a spôsob komunikácie s používateľom pri poskytovaní elektronických služieb. Vo voľnom čase sa venuje remeslám, realizácii workshopov a práci s kožou.
Veronika má viac ako 7 rokov skúseností v dizajnovom svete. Ako produktová dizajnérka v Kiwi.com navrhuje a vylepšuje refundové procesy, v ktorých centre stojí zákazník. V SUXA pomáha organizovať vzdelávacie kurzy a podporovať UX komunitu na Slovensku. Mimo práce si užíva bicyklovačky a domáce varenie pivka.
Denis začínal pri grafickom dizajne, odkiaľ sa prehupol do sveta ux dizajnu. Aktuálne skúma a dizajnuje inovačné riešenia pre banku a konzultuje dizajn startupom. Vo voľnom čase spoluorganizuje meetupy UX forum a viete ho stretnúť na lezeckej stene.
S dizajnom sa začal kamošiť v roku 2015. Už vtedy tušil, že má byť nielen pekný, ale aj funkčný. Rýchlo sa zamiloval do všetkého, čo svet dizajnu ponúka. Verí, že dobrý dizajn má byť hodný ľudí aj so všetkými ich chybami a nedostatkami.
V súčasnosti objavuje nové horizonty v oblasti typografie a vizuálnej komunikácie.